Tuesday 22 October 2013

MOVIE 'INSIDIOUS CHATER 2'

insidious chapter 2
INSIDIOUS CHAPTER 2 bermula apabila famili josh terpaksa berpindah ke rumah ibunya bagi membenarkan pihak polis melakukan siasatan terhadap kes kematian yang terjadi di rumah mereka. suspek utama kepada kematian tersebuat adalah josh suami kepada renail dan bapa kepada dalton. 

dalton mempunyai kelebihan di mana ia mampu pergi ke alam roh dalam keadaan tidur. pada episod lepas dalton koma dan josh terpaksa ke alam roh untuk membawa pulang anaknya kembali kepada jasad dalton dan akhirnya dalton sedar dari koma TAPI malangnya roh josh masih terperangkap dalam dunia ke 2 **mistik sangat** jadi roh siapa yang dalam badan josh??? **cepat jawab** itu lah persoalan yang mengelubungi renail sekeluarga.

perabih duit
selidik punya selidik **ala2 seeekers** akhirnya terjawablah roh siapa yang ada dalam badan josh. roh tersebut adalah roh jahat parker **bukan pen parker tu** . parker mati bunuh diri akibat tekanan perasaan yang di alaminya **mental problem** , tekanan itu berpunca daripada ibu parker sendiri yang mahu memiliki anak perempuan tapi dapat anak lelaki si parker ni so akibat kekecewaan tersebut dia tukar personaliti si parker kepada ciri ciri seorang perempuan **auwwww!! kelas ko nyah** dan dinamakan sebagai MARILYN **ala-ala marilyn monroe sgt** so secara automatinya si parker ni jadi NYAH .. dan part paling bes bila parker memberontan nak guna nama parker tapi mak dia suruh guna nama marilyn sampai mak dia tempeleng sambil cakap DONT YOU DARE!!!!! YOUR NAME IS MARILYN!!!! **aku rasa mak dia ni meroyan , anak jantan suruh jadi pompuan** itu lah punca tekanan yg di alami oleh parker.

auw!! kelazzzz ko nyah!!
akhirnya josh yang melilau dalam dunia roh ni pun selidik la sapa parker tu , bila dia dapat tau sapa parker sebenarnya dia hapuskan memori tersebut dan masuk balik dalam jasad dia sendiri..


tahap kepuasan :  

MESTI TONTON

No comments:

Post a Comment